Klacht: Bij de koppelnaad ( aanrechtblad) is het op gaan zetten

Bita op 11 januari 2023 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

4 jaar geleden een nieuw keuken gekocht bij keukenconcurrent. Binnen 4 jaar al 3 keer problemen mee gehad. Eerst de bekleding van de achterwand die na 1 jaar los komt. En nu sinds een halfjaar geleden de koppelnaad op de aanrechtblad is gaan opzetten.ook de onderkant van de aanrechtblad die uitsteekt begint op te zetten en laat los.. bel met mijn klacht en het wordt gezegd dat het niet om een montage fout gaat maar dit probleem zeer waarschijnlijk door vocht komt en dat vocht niet binnen de garantie valt. Dan denk ik bij mezelf Wat een onzin! In de keuken heb je toch met vocht te maken, hoe moet je anders koken zonder water?? En schoonmaken? En precies het blad naast de spoelbak, dit kan je toch niet voorkomen?!. Begrijp er helemaal niks van. Wat ik het ergste vind is dat ik destijds voor een andere blad had gekozen ( steen) maar de verkoper had mij dat afgeraden en heeft mij deze blad ( materiaal) geadviseerd. Veel mooie verkooppraatjes natuurlijk en mooie beloftes maar dan denk ik nu achteraf misschien hadden ze van dit materiaal af moeten komen en door moeten verkopen. Collega die destijds voor de beoordeling van de achterwand was gekomen zag ook gelijk dat hier en daar het kitwerk niet goed was afgewerkt.ik heb toen al gezegd dat ik bang ben om in de toekomst meer problemen ga krijgen hierdoor. En nu dit. Als dit niet door montagefout komt dan ligt het 100% aan het materiaal. Zeer slechte materiaal waar ik veel geld voor heb moeten betalen. Ik zie in mijn omgeving zoveel mensen die ook een nieuwe keuken hebben aangeschaft en na 5/6 jaar nooit problemen mee hebben gehad terwijl ze dan misschien 3 x meer gebruik van maken en met kleine kinderen zitten. Dan weet ik zeker dat bij mij het probleem echter aan het materiaal ligt. Na veel contact met de klantenservice kom ik er ook nergens. Zeer slechte service bij keukenconcurrent. Moet iedere keer mijn rechtsbijstandsverzekering gaan inschakelen.vind dit gewoon niet kunnen.
Echt geen keuken bij keukenconcurrent, je krijgt er alleen maar spijt van. Liever iets meer betalen dan ben je van dit hoofdpijn af

Gewenste Oplossing:

Vergoeding vervanging aanrechtblad als dat is wat er moet gaan gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste Bita, Graag kijk ik even mee in uw keukenorder. Kunt u mij aub uw (order) gegevens doorgeven? Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Bita

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bij deze de ordernummer: 20331006198 Met vriendelijke groet, Bita Ashouri- Meyabadi

Bericht van KeukenConcurrent

1 jaar geleden - Beste Bita, Dank u voor uw order gegevens. Ik ga dit intern voor u nakijken en kom hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 17 januari 2023 om 11:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bita,

Uw klacht hebben we intern nogmaals besproken. Spijtig genoeg kunnen we u helaas niet anders berichten dan dat we ons standpunt handhaven zoals eerder aan u aangegeven. Zoals toegelicht kan de schade niet veroorzaakt zijn door een montage fout. De schade valt helaas niet onder de garantie.
Mocht u alsnog de besproken offerte willen ontvangen dan vernemen we dat graag nog van u.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Bita