Klacht: Annuleringskosten keuken

TMR01 op 28 april 2019 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We maken bij deze een nieuwe klacht aan gezien de vorige onterecht en zonder oplossing is gesloten. Zie hier de link naar de originele klacht:
Laatste update:
https:www.klacht.nlkeukenconcurrentklachtannuleringskosten-keuken

Na wat telefoontjes zijn wij persoonlijk langs geweest bij keukenconcurrent om het ‘annuleringsgesprek’ te voeren. Onze casus is nogmaals besproken waarbij vervolgens de rayonmanager ter plekke gebeld is om een uitspraak te doen over deze klacht. Na al ons ongenoegen uit te hebben gesproken, tijd en moeite die we erin hebben gestoken werden we alsnog afgepoeierd met het bericht dat de keuken toch echt onder CBW voorwaarden geannuleerd moeten worden, terwijl we heir niet op zijn gewezen en ook niet voor hebben getekend, aldus 30% van de aankoopwaarde. In het persoonlijk gesprek hebben we ter plekke aangegeven dat we hier niet mee instemmen. De juridische afdeling zou ons hierover contacteren. Inmiddels zijn we 4 weken verder en we hebben nog niks vernomen.

We voelen ons niet gehoord, niet serieus genomen en balen er ontzettend van dat dit je als consument zo makkelijk kan worden aangedaan. We zijn er simpelweg klaar mee en willen deze week een bevredigend antwoord.

Gewenste Oplossing:

kwijtschelden annuleringskosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer, mevrouw, Het is uitermate vervelend om te vernemen dat er nog geen duidelijkheid is voor u over de annuleringskosten. Ik heb onze juridische afdeling op de hoogte gesteld van uw bericht en verzoek. Zij zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 20 mei 2019 om 13:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw,

Vanuit onze afdeling juridische zaken heb ik bericht ontvangen dat er over de annulering en de kosten hiervan overleg met u is geweest. Uiteindelijk is er een schikkingsvoorstel gedaan waarmee u ook akkoord gegaan bent. Goed om dat te kunnen vernemen.
De gevraagde aangepaste factuur wordt u zo snel mogelijk toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door