Klacht: Afvoerbuis inham is niet ingezaagd in werkblad achter inlegspoelbak

Tv22-12 op 29 juni 2021 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben het keukenblad met een inlegspoelbak besteld. Deze zit er netjes in. Alleen is niet rekening gehouden dat tussen het werkblad en de spoelbak een afvoerbuis moet komen vanuit achter de wasbak. Deze holte is niet ingezaagd en het werkblad is te dik waardoor deze niet tussen het werkblad en de spoelbak past. Het werkblad ligt al vast op de keuken. Dit is geconstateerd nadat het werkblad vast is gezet. En we de kraan en boiler wilden installeren.

Gewenste Oplossing:

Nieuw werkblad met wel ruimte voor de afvoer achter de spoelbak in het werkblad. Plus montage van nieuwe blad en verwijderen van huidige blad. Ofwel gepaste oplossing in vorm van tegemoetkoming, dat we het zelf door middel van af schuren mogelijk maken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

3 jaren geleden - Beste mevrouw, Heel vervelend dat u een probleem heeft met uw werkblad. Op dit moment hebben wij bij onze klantenservice een technische storing en kunnen we niet in uw dossiergegevens. Zodra dit weer mogelijk is zullen we contact met u opnemen om uw klacht te bespreken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Tv22-12

3 jaren geleden - Wel makkelijk om te zeggen dat de leverancier dit niet doet en dat dit tijdens montage dient te gebeuren, maar dan nergens te vermelden in de montagehandleiding.... Ik kreeg deze mail: Wij hebben een melding van u ontvangen over de overloop van uw spoelbak. Deze past niet omdat er te weiging ruimte is in de uitsparing. De uitsparing wordt wordt door de levernacier niet gemaakt en dient ter plaatse gemaakt te worden. Onze monteurs maken ter plaatse een kleine uitsparing met een beitel waar de overloop in past. Maar het is nu al door onszelf gedaan met een schuurapparaatje, bedankt voor de late reactie en geen oplossing of tegemoetkoming. mvg, Tanja Verhagen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 15 juli 2021 om 20:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verhagen,

Wij vinden het heel erg spijtig om te vernemen dat u zich niet kon vinden in de door ons gegeven reactie. Indien u hier nog vragen over heeft kunt u zich ten alle tijden richten tot onze afdeling klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Inge van Dam - KeukenConcurrent

Tv22-12

Heeft op 16 juli 2021 om 07:28 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Er is geen oplossing of tegemoetkoming geboden. Maar zo aan de andere klachten te zien, had ik ook niet anders moeten verwachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Tv22-12