Klacht: keukenblad is tekort

op 21 september 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Beste medewerker.
Een lang verhaal in het kort.

Rond/op 29 mei 2016 heb ik een keuken uitgezocht bij de Keukenkampioen in Groningen. Ik wist toen al dat de aannemer begin september bij ons zou beginnen en dat een of twee weken erna de keuken gemonteerd zou worden. Op 15 juli zijn nog een paar wijzigingen aangebracht in het ontwerp, dhr. van der Aa (de verkoper) heeft dat netjes doorgemaild naar de Keukenkampioen. O.a. hield dat het verlengen van een van de bladen in met 20 cm. Op 24 augustus heb ik nogmaals gecheckt of het allemaal goed in orde was, en dat was zo. Op maandag 12 september is de keuken geleverd. Echter het werkblad waarin het gasstel geplaatst moet worden was toch 20 cm te kort. Ik ben daar direct achteraan gegaan (maandag-dinsdag 12 en 13 sept), heb gebeld met de showroom en de klantenservice. Eerst werd de fout bij de winkel gelegd, later toch weer ergens anders..nogal wat ‘gestechel’. Ik heb me er behoorlijk over opgewonden omdat ik alles keurig op tijd had geregeld en betaald én er bovendien nog achteraan gebeld had ook. Uiteindelijk blijkt dat ik een nieuw blad krijg, echter dat zal enige weken duren (er werd 3 weken genoemd).
Ik wil echter dat ze hier een spoed opdracht van maken en dat ze het ‘goed’ maken, er moet gewoon iets tegenover staan. Mijn zoon en man zijn jarig met een paar weken en ik heb vakantiedagen opgenomen om het nieuwe stuk huis helemaal in orde te maken. Aan mijn planning heeft het niet gelegen. Vandaag komen ze het verkeerde blad ophalen voor een kleurentest (ivm kleurverschil). Dan heb ik helemaal geen blad meer in huis. Ze hebben mij gisteren 20 sept. nl. een noodblad aangeboden, maar ik heb dat geweigerd omdat het dan later weer losgemaakt moet worden etc. en ik het huidige verkeerde blad hier in huis heb en dat evt. dan maar wilde gebruiken. Pas ná dat aanbod hoorde ik dat ze het verkeerde blad wilden komen halen (vandaag, kan dus ineens heel snel). Nu kan ik geen noodblad meer krijgen, ik ben daar te laat mee!! Ik wist toch niet dat ze het verkeerde blad kwamen halen??

De keukenkampioen moet hier prioriteit van maken vind ik en mij uiterlijk begin volgende week een nieuw en goed op maat gemaakt werkblad leveren. Wat kan ik hier aan doen verder?

Ik hoor graag van u.

Als de keukenkampioen mij uiterlijk aanstaande maandag of dinsdag (26-27 september) het juiste keukenblad bezorgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer / mevrouw, Enorm spijtig dat deze situatie is ontstaan. Ik ga intern overleggen wat we voor u kunnen betekenen en wij komen hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 26 september 2016 om 15:25 geantwoord

Beste mevrouw Dijkstra,

Ik heb begrepen dat mijn collega van de afdeling klantenservice reeds contact met u heeft gehad voor het maken van een afspraak.
Donderdag komen we het nieuwe blad bij u leveren. Indien u nog vragen heeft vernemen we dit graag van u.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Marjanda