Klacht: keuken wordt niet zoals overeengekomen

op 12 september 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

We zijn 252 bij Keukenkampioen naar binnen gelopen om ons te orienteren. We werden geholpen door iemand die net in dienst was. We gaven onze wensen door en de maten en hij deed echt zijn best. Na zeker 3 uur kwam er een ervaren iemand bij om het na te kijken en volgens hem was alles in orde en hij kwam met de prijzen. Uiteraard met de mooiste aanbiedingen. Na behoorlijk pushen gingen we overstag. Ik vroeg nog om een 3D tekening want ik kon niet kiezen tussen 2 keukens en ja, die zouden we heel snel krijgen. Niet dus. Na herhaaldelijk bellen kregen we na bijna 3 weken eindelijk een 3D tekening maar dat had ook een klein kind kunnen maken, het verschil tussen de 2 keukens was ook niet te zien. Het had ook zo lang geduurd dat we niet meer konden annuleren. Op 94 kwam iemand alles inmeten, we hadden ergens anders een gootsteen gekocht die we heel graag wilden (echt 1 van onze wensen die we gelijk kenbaar hadden gemaakt) en wat ook geen probleem was volgens de verkoper en degene die het inmat.
Daarna begon de ellende. Opeens was de gootsteen toch niet goed, hij was te zwaar (???), de vaatwasser paste ook niet meer, we moesten maar een kleinere nemen. Alle deurknoppen uit de showroom die wij mooi vonden hadden ze niet meer terwijl we daaruit hadden mogen kiezen. De hoogte van de kastjes veranderde waardoor de kastjes kleiner moesten, de plint onder de kastjes wilden ze 20cm hoog maken. En wat onze eerste eis was, kastjes tot het plafond kon opeens ook niet meer. Ze konden het wel boven de kastjes tot het plafond afwerken maar op tekeningen die we kregen stond het steeds niet maar wel de tekst dat het niet kon (konden ze volgens hun niet weghalen???) maar ze beloofden dat het wel zo gemaakt zou worden. We zouden led verlichting krijgen maar dat bleef op de tekening ook steeds hallogeen verlichting. Na 4 gesprekken van meer dan 3 uur per keer waren we het zat en wilden we de boel annuleren. We begrepen ook niet waarom ze die jongen maar aan lieten modderen en er niet een ervaren iemand op zette toen alle problemen aan het licht kwamen. Annuleren mocht, maar we moesten dan wel even bijna 4000 euro neerleggen! We hebben een keuken van bijna 13000 euro besteld maar service ho maar. De keuken heb ik nog steeds niet, annuleren is dus ook geen optie. Maar als ik de keuken laat komen krijg ik dus niet de keuken die ik wil en die ons in het eerste gesprek beloofd is. Ik krijg dan een keuken met alleen maar concessies. Bovendien is ons vertrouwen helemaal weg dat het nog goedkomt.

we wilen de keuken kosteloos annuleren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer Tang, Heel jammer dat dit zo vervelend loopt bij u. Ik heb uw klacht opgepakt en we komen hier zo snel mogelijk bij u op terug. Met vriendelijke groet, Twan Kok - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door ruudtang