Klacht: Keuken valt uit elkaar met letsel tot gevolg!

op 11 september 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Keuken in februari dit jaar (2017) bij KeukenK afgenomen en door hen laten plaatsen. Vanaf het eerste moment was de keuken niet goed in elkaar gezet en de keukenkasten waren niet goed afgestemd. (Voor het laatste zijn ze teruggekomen dat is verholpen). ECHTER: de planken/grote plinten onder het kookeiland EN onder de wandkast vallen elke keer hard naar beneden. Dit betreft planken van circa 3 a 4 meter lang, 20 cm breed en een paar centimeter dik. Als dit valt, schrik je je rot. NOG ERGER: DE PLANKEN ZIJN MEERDERE MALEN OP ONZE VOETEN EN TENEN GEVALLEN! ik heb nu een wond aan mijn voet en kan geen schoen aan! Ik heb hier over gebeld en de ernst aangegeven. Tevens verteld dat er geen softclose is bij 2 deurkasten.. SLECHT!
Ik kreeg te horen dat het materiaal besteld moest worden en dat dan de planken goed vast gezet konden worden. HALLO? IK GEEF AAN DAT MIJN HONDEN ZICH ROT SCHRIKKEN, DE PLANKEN OP ONZE VOETEN TERECHTKOMEN EN DAN NOG LATEN WACHTEN? WAAROM?? GELD GEPAKT EN NU LATEN STIKKEN? ik voel mij echt vernederd en in de steek gelaten! Laat staan dat ik kleine honden heb die zich rot schrikken en als er een plank op een van ze terechtkomt, dan hoop ik maar op een goede afloop!

Gewenste Oplossing:

Softclose deuren en de planken vastzetten, voordat ik mijn andere voet verwond en NIKS MEER KAN.. GEEN SCHOENEN AAN EN KUNNEN WERKEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Abdel-Laten, Wat een ontzettend vervelende situatie. Ik ga graag kijken wat ik voor u kan betekenen. Helaas kan ik op postcode huisnummer geen ordernummer achterhalen, kunt u mij deze wellicht doorgeven? Alvast bedankt voor uw moeite. Met vriendelijke groet, Eva - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht easyjet123

4 maanden geleden - Hoi Eva, Vervelend, frustrerend en soms pijnlijk.. Ordernr 2 0231 058589

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Abdel-Laten, Vriendelijk bedankt voor uw gegevens. Ik zie dat mijn collega's al een aantal dagen proberen contact met u te krijgen om een afspraak te maken voor het bezoek van een monteur, ook vandaag. Ik zal hen verzoeken dit morgen nog een keer te proberen. U mag natuurlijk ook altijd contact opnemen met ons om de afspraak te maken. Met vriendelijke groet, Eva - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht easyjet123

4 maanden geleden - Dat is vreemd, want ik heb duidelijk aangegeven dat ik bereikbaar op 06-30821020 en ik heb hier geen gemiste oproepen op? Ik hoop dat ze mij kunnen bellen om dit eindelijk op te lossen. U bedankt voor de moeite!

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Abdel-Laten, Dan ben ik bang dat het daar verkeerd is gegaan want dat nummer zie ik nergens staan. Ik ga het direct mee doorgeven, dan weet ik zeker dat het morgen wel gaat lukken! Graag gedaan. Met vriendelijke groet, Eva - Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 13 september 2017 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,mevrouw Abdel-Laten,

Ik heb begrepen vanuit onze klantenservice, dat er inmiddels een bezoek afspraak met u gemaakt is om de servicewerkzaamheden bij u thuis uit te komen voeren.

Mochten er na dit bezoek nog vragen bij u zijn, neemt u dan vooral weer contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Eva - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door easyjet123