Klacht: Keuken met laagste prijs garantie

op 21 januari 2014 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Eind december hebben we bij keukenkampioen een keuken aangeschaft voor ons nieuwbouwhuis. Wij twijfelden nog al lang omdat we te maken hebben met een krap budget en het ook nog een tijd duurt voordat ons huis gebouwd wordt. Na lang wikken en wegen bood de betreffende verkoper van de keukenkampioen ons de laagste prijs garantie. Dat hield volgens hem in dat de keukenkampioen onder de prijs van concurrenten (- 200 extra) zou gaan zitten. Indien ze dat niet konden doen zou de keuken kosteloos geannuleerd worden. Daarbij heb ik meermaals er op aangestuurd wat hij zou doen als we bij Ikea een keuken zouden zien. Daarbij gaf de verkoper aan dat de Keukenkampioen in dat geval waarschijnlijk niet de prijs zou volgen en de keuken dus kosteloos geannuleerd kon worden.

Nu we vanwege budgettaire redenen toch liever een keuken bij Ikea aan willen schaffen geeft de verkoper opeens niet thuis meer. Hij heeft aangegeven niet meer achter zijn uitspraken te staan. De manager van de betreffende keukenkampioen vestiging geeft aan dat we de keuken kunnen annuleren voor 30% van de kosten.

Een schandalige behandeling van de keukenkampioen. Mondelinge afspraken worden niet nagekomen.

Kosteloze annulering van de keuken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Heeft op 30 januari 2014 om 10:46 geantwoord

WAARDELOOS, KLACHT IS TOTAAL NOG NIET OPGELOST!!!

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 30 januari 2014 om 11:43 geantwoord

De klant heeft een offerte aangedragen van een niet vergelijkbare kwaliteit en daarmee niet vergelijkbaar.
Vervolgens is aangegeven dat wanneer meneer wenst te annuleren hij dat schriftelijk kenbaar moet maken en wij de procedure hiervoor opstarten en hem informeren. Mondeling is hem de formele procedure reeds toegelicht. Annuleren kan alleen mits schriftelijk aan ons bevestigd. zodra wij deze bevestiging ontvangen, gaan wij voor meneer aan de slag

Reactie van de melder van de klacht klachtR

3 jaren geleden - Waarom zetten jullie de status naar opgelost. ER IS NOG HELEMAAL NIKS OPGELOST!!!!!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Keuken Kampioen beoordeeld.

Bericht van Keuken Kampioen

3 jaren geleden - op 4 april contact geweest met klant en afspraak gemaakt voor bezoek op 23 april as

Reactie van de melder van de klacht klachtR

3 jaren geleden - Wat is dit voor vage reactie. Er is geen contact geweest en al zeker geen bezoek gepland!!!

Alle klachten die gemeld zijn door klachtR