Klacht: Keuken gaat hooguit 5 jaar mee

op 06 oktober 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben ongeveer 7 jaar geleden een keuken gekocht bij keuken kampioen. Na ongeveer 5 jaar ontstonden er scheurtjes in de frontjes waar de greepjes zijn bevestigd. uiteindelijk is er een nieuw frontje geleverd. Deze kunnen we tot heden niet plaatsen omdat de kleur verschil gigantisch is. Kortom, onze witte keuken was al aardig geel verkleurd.

Nu blijkt ook nog eens overal gele vochtplekken te komen zoals bij de vaatwasser en vlakbij de kraan. Doordat het buiten de 5 jaar garantie valt kan ik garantie vergeten.

Kortom, best een dure keuken als het maar hooguit 5 jaar meegaat. Er bestaat naar mijn mening ook nog iets als economische levensduur en daar heeft keuken kampioen geen boodschap aan. Er is duidelijk iets mis geweest met de frontjes en dat moet je als keuken boer netjes oplossen.

Vervanging frontjes.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste meneer Neijenhuijs, Wat vervelend dat u dit mee moet maken met uw keuken fronten. Wij gaan graag intern bespreken wat de mogelijkheden zijn en nemen hier zsm even contact over met u op. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht isomis

1 maand geleden - Vandaag telefonisch contact gehad met Keukenkampioen. Telefonisch werd er aangegeven dat je 5 jaar garantie hebt voor zulke klachten. Uiteindelijk foto's opgestuurd via de mail en ze gaan kijken of ze wat kunnen betekenen. Zoals het er nu uitziet gaat een witte keuken van keukenkampioen in ons geval niet langer dan 5/7 jaar mee. Daarna wilt keukenkampioen je wel helpen, maar dat kost je geld. Ze gaven ook aan dat het normaal is dat een witte keuken helemaal verkleurd. Voor toekomstige klanten is dit een kostenpost om rekening mee te houden.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 10 oktober 2017 om 11:14 geantwoord

Beste meneer Neijenhuijs,

Inmiddels is er contact met u opgenomen vanuit onze klantenservice over uw klacht. De foto's zijn beoordeeld en de uitkomst hiervan is met u besproken. Het betreft helaas vochtschade waarbij u geadviseerd is om contact hierover op te nemen met uw inboedelverzekering.

Inge Maas - Keuken Kampioen

Heeft op 10 oktober 2017 om 11:22 geantwoord

Nee, keukenkampioen neemt alleen contact met je op uit beleefdheid. Ze bevestigen dat het vochtschade is en dat het buiten de garantie valt. Het gaat hierbij om een gedeelte bij de vaatwasser en een plankje boven de kraan. Lijkt mij dat elke Nederland een vaatwasser en een kraan heeft in de keuken.......

Alle klachten die gemeld zijn door isomis