Klacht: Keuken 6 jaar in bezit slechte kwaliteit.

op 16 februari 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Eind 2011 hebben wij een keuken aangeschaft bij de keukenkampioen. We twijfelde tussen een Ikea keuken of deze.
Ikea gaf 25 jaar garantie de ik kan me herinneren dat de keukenkampioen toen 10 jaar gaf.

Omdat we die van de keukenkampioen mooier vond zijn we we voor de keukenkampioen gegaan. Al naar twee jaar kreeg de combi magnetron kuren. Ik heb de winkel gebeld omdat het een showmodel was bleek een maar een jaar garantie op te zitten. Dit was niet met ons gecommuniceerd. Na 3 jaar moest de kraan vervangen worden.
Nu 6 jaar later is de vaatwasser al vervangen en de koelkast is ook noet meer wat het geweest is.
Door de kapotte vaatwasser is er water gelekt waardoor de plint onder de keuken lelijk wordt.
Als laatst vind ik dat de handvatten van de kastjes snel slijten.
Ik heb contact gehad met de de keukenkampioen deze zeggen dat we maar 5 jaar garantie hebben. Ik heb de papieren nagekeken maar daar staat niks over garantie in.
Ik ben zeer ontevreden over de kwaliteit van de keuken en ook van de geleverde apparatuur.

Als ik had geweten dat er maar 5 jaar garantie was had ik nooit de keuken aan geschaft. Daarnaast vind ik niet dat een keuken naar 5 jaar er niet zo uit mag zien.

Ik zou tevreden zijn als keukenkampioen ons toch iets te gemoed komt en met ons kijkt hoe de we de keuken weer netjes kunnen krijgen en evt iets doet aan de slechte kwaliteit van de inbouw apparatuur.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste mevrouw Hoekstra, Uiteraard willen we samen met u gaan kijken hoe we dit op kunnen lossen. Graag nemen we contact met u op om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Inge Maas - Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Arnomaike

4 maanden geleden - Beste Inge, Graag horen we hoe we het beste contact kunnen opnemen. Via welke wijze kunnen we u bereiken? vr gr Maike

Bericht van Keuken Kampioen

4 maanden geleden - Beste mevrouw Hoekstra, Uw bericht is reeds in behandeling genomen, er wordt vanuit de klantenservice zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska Willemsen - Keuken Kampioen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 20 februari 2018 om 10:40 geantwoord

Beste mevrouw Hoekstra,

Vanuit onze klantenservice heb ik vernomen dat er contact met u is opgenomen en dat er in overleg met u een aantal zaken vanuit ons vergoed gaan worden aan u.
Heel erg fijn om te vernemen dat we dit met u zo op kunnen lossen.

Mariska Willemsen - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Arnomaike