Klacht: Kerstkado bij V&D

op 26 december 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bestelling gedaan op 11 december bij V&D. Kon zelf een dag uitkiezen wanneer het pakje bezorgd zou worden. Dus heb ik donderdag 13 december aangevinkt en vrij genomen. Pakje zou via Selektvracht bezorgd worden, en via track en trace kon ik het pakje volgen. Dus ik de hele dag aan huis gekluisterd gewacht tot er iemand pakje kwam leveren, maar niet dus. Kijk ik eind van de dag nog is op track en trace, staat er pakketje is afgegeven. Ja leuk dus, maar niet aan mij. Heb niets aangepakt of ergens voor getekent. Is dus bij verkeerde bewoners bezorgt zonder briefje in de bus. Ja en ik woon in een flat waar bewoners alles zelf houden wat ze krijgen, dus weg pakketje en kerstkadootje voor mijn dochter van 30 euro.

Het liefst het gevraagde kerstkado nog voor de kerst, en anders zsm geld terug zodat ik nog wat nieuws kan kopen.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 december 2012 om 17:18 geantwoord

We hebben onze excuses aangeboden aan de ontvanger. Naar de status van het pakket is door onze klant reeds een onderzoek opgestart, en hieruit hebben we helaas moeten concluderen dat het pakket opnieuw verzonden zal moeten worden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Cinderella50