Klacht: Ken je die van die monteur die om 10 uur zou komen….

op 20 september 2017 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ja het lijkt een herhaling van dezelfde klacht, maar schrijnend genoeg is dit een nieuwe klacht. Om 10 uur zou er een monteur zijn, om half 11 worden we weer gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Het bestellen van onderdelen blijkt erg moeilijk te zijn voor Eneco. Vooral aangezien de bestelling al in juli geplaatst had moeten worden. Zelfs spullen uit China zijn er nog sneller dus of dan deze artikelen vanaf mars of jupiter moeten komen?? ik weet het niet. Feit is wel dat eerst ik een dag nodeloos thuis heb gezeten, nu mijn man. 2 vakantiedagen die we niet met onze kinderen kunnen doorbrengen. Zelfs een afspraak om teruggebeld te worden door iemand die hier iets aan kan gaan doen wordt niet nagekomen.

schadeloosstelling en vooral dat de reparatie plaats vindt. De monteur die heeft gekeken gaf aan dat er een koolmonoxiderisico is... later wordt gezegd dat het in augustus niet een probleem is omdat de kachel toch niet veel aan staat ; inmiddels staat de kachel wel aan en komen ze nog steeds niet. Als we allen hier dood in huis liggen ben je ook een klant kwijt hoor.... Er wordt 0.0 verantwoordelijkheid genomen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 20 september 2017 om 19:09 geantwoord

Beste mevrouw Mantjes-Drent,

We hebben uw klacht ook op Facebook voorbij zien komen, waarop mijn collega Vincent deze in behandeling heeft genomen. Hij heeft het verzoek bij ons installatiebedrijf ingediend om zo snel mogelijk contact met u op te nemen. Mochten er in de tussentijd iets veranderen, dan houden we u via Facebook op de hoogte.

Vriendelijke groet,
Denise, Eneco Webcare