Klacht: Kastjes verbrandt

op 20 februari 2018 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kookplaat en afzuigkap aangeschaf. Afzuigkap was achteraf niet diegene die wij besteld hadden. Deze was al snel kapot, monteur erbij geweest toen bleek dat deze niet geschikt was voor intensief gebruik. Daardoor zijn nu mijn keukenkastjes verbrand. Geef maar aan u verzekering op werd er gezegd. Gelukkig dekt mijn verzekering de schade, maar ik moet wel mijn eigen risico van 150 euro betalen. De kampioen vergoed dus niks.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als de keukenkampioen voor de kosten opdraaid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 maanden geleden - Beste meneer Brandt, Bedankt voor uw bericht. Wat een vervelende situatie. Ik ga er voor zorgen dat er met spoed contact met u wordt opgenomen om dit met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Nicole Koster - Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 21 februari 2018 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Brandt,

Er is vanochtend vanuit onze klantenservice contact met uw partner opgenomen om te reageren op uw klacht. Helaas zal Keuken Kampioen het bedrag van 150,00 euro niet vergoeden daar beide afzuigkappen intensief gebruikt kunnen worden. U heeft het juiste apparaat gekregen waarvoor overigens geen extra kosten zijn berekend ondanks dat het een duurder apparaat was. Het spijt ons dat we u niet anders kunnen berichten

Met vriendelijke groet,

Nicole Koster - Keuken Kampioen

Heeft op 22 februari 2018 om 18:50 geantwoord

Ik zie het al, jij weet het hele verhaal niet. Meneer de verkoper is bij mij thuis geweest en heb toe gegeven dat de afzuigkap niet goed is. De monteur van de whirlpool heeft na metingen verricht te hebben ook gezegd dat hij niet geschikt is voor intensief gebruik. Dit was dus NIET de afzuigkap die wij besteld hadden. En wat jij zegt de tweede die duurder was, nou die staat hier nog nieuw in de doos. En waarom? Nou omdat meneer de verkoper de verkeerde besteld heeft en nog nieteens wist dat je het frontje er apart bij moet bestellen. Zoveel verstand heb hij daarvan.Het is dus eigenlijk bewezen door metingen, foto's en de woorden van de verkoper dat de schade is ontstaan door een niet goed functionerende afzuigkap. Ik had dit ook niet openbaar mogen maken van meneer de verkoper want die is bang voor zijn baantje zegt hij. Het is echt zielig als je zo'n groot bedrijf ben niet de schuld op je wil nemen en de mensen schadeloos stellen. Dit is in grote lijnen het verhaal. Het hele verhaal is nog veel langer maar dat heeft bij jullie geen nut want ik trek toch aan het kortste eind. Voor mij en vele andere die ik ken NOOIT geen keukenkampioen meer.

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste meneer Brandt, Wij hebben begrepen dat er inmiddels nogmaals contact met u is geweest en dat uiteindelijk alsnog de vergoeding aan u overgemaakt is. Goed om dat te kunnen vernemen. Met vriendelijke groet, Nicole Koster - Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Brandt