Klacht: al 4 keer terug naar karwei moeten gaan om stukken bij moeten bestellen

Teresia op 17 januari 2013 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben al twee jaar bezig met huis te verbouwen,alles gekocht bij karwei,en telkens zijn de pakketten niet volledig en moet iedere keer weer terug naar karwei om iets bij te halen,voor douche deur reeds 4 keer terug moeten gaan,deur profiel intense chroom bestelt was kapot,ga een week later terug bleek verkeerde te zijn, nee mevrouw die nemen we niet terug,26,62 euro aan mijn broek hangen,de echte besteld,moet wachten wanneer ze bellen voor weer op te halen,moet notabene van Belgie reizen op en af voor stukken,nooit nooit meer koop ik iets van karwei en hebben ze ook nog een grote mond….mijn vader kocht daar alles,maar is sinds juli van de steiger afgevallen bij mij thuis met dodelijke afloop,als ik nu de laatste stuk ga ophalen is het de laatste keer dat ik nog in die zaak binnen treet,nooit meer…..

Gewenste Oplossing:

dat ze de juiste stukken bestellen,heb toch garantie,als vaste klant kunnen ze ook iets doen,nee moet steeds opnieuw bij betalen,en ook nog een grote mond.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Karwei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Karwei

Heeft op 13 februari 2013 om 21:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

klant heeft juiste onderdeel

Alle klachten die gemeld zijn door