Klacht: Kapotte televisie en half uur wacht tijd in winkel

op 08 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Voordat ik naar de winkel van mediamarkt ging heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van mediamarkt. Daarmee geregeld dat er een televisie zou klaar staan op mijn partners naam, eenmaal daar aangekomen konden ze de reservering niet vinden en kreeg ik een vervelende medewerker die dit wel wilde nagaan en wij gaven aan dat we gewoon graag een televisie wilden kopen. Dit kon niet want dan klopten hun gegevens niet meer. Voordat we eindelijk een televisie konden kopen was het al een half uur verder.

Eenmaal thuis gekomen televisie aangesloten en zwart scherm en dat is het. Hebben we een kapotte televisie gekregen. Terug gebeld en media markt zegt dat we moeten wachten tot maandag en dat ze moeten overleggen of ze een nieuwe televisie bij ons af willen leveren. Aangezien wij niet de mogelijkheid hebben voor vervoer, waar we vandaag gezorgd voor hadden, hebben we dus nu een probleem.

Daarna een paar keer achter aan gebeld en werd er opgehangen. Daarmee wil ik zeggen dat media markt de slechtste winkel is waar ik ooit iets gekocht heb. Wat een rot bedrijf!

Een werkende televisie die geleverd wordt en de kapotte opgehaald word met daarbij een waardebon voor het ongemak en de slechte service en lange wachttijden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KiEeMi