Klacht: Kapotte pakketten klantenservice onbereikbaar

op 13 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Doos komt voor de tweede keer helemaal stuk aan. Inhoud helemaal beschadigd. Klantenservice niet bereikbaar. Schade deze keer €195. Foto’s heb ik. DPD zei vorige keer schade niet te vergoeden voor particuliere klanten. En zakelijk kan alleen als je heel veel verzend. Dan vergoeden ze wel.

Gewenste Oplossing:

schade vergoed wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dpdpakketje