Klacht: kapotte kookplaat

op 02 juni 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

We hebben er een jaar over gedaan om bij de keukenkampioen de keuken te bestellen die wij wilden, in plaats van een keuken die de keukenkampioen wilde dat wij zouden bestellen. Na een jaar was het eindelijk gelukt om overeenstemming te bereiken. Vorige week is de keuken geplaatst en vervolgens, 3 dagen later, scheidt de kookplaat er voor de helft mee uit. We hebben de keukenkampioen gebeld, zijn van het filiaal naar de klantenservice en weer naar het filiaal gestuurd, met als gevolg dat we zelf met Siemens hebben moeten regelen dat er een monteur langs komt, en wel….. 2 weken later pas! Dat betekent dus dat we langer op de monteur moeten wachten dan dat de kookplaat het goed gedaan heeft. En dat voor een kookplaat van meer dan 1000 euro! Ik heb de filiaalmanager een mail gestuurd en hem gewezen op het consumentenrecht. Het gaat hier namelijk om een ondeugdelijk product waarbij het wettelijk zo is dat we niet te veel hinder mogen hebben tot het product gerepareerd of vervangen is. 11 dagen zonder kookplaat is een behoorlijke hinder in een gezin met 3 kinderen. Ik heb de filiaalmanager verzocht om een oplossing ter overbrugging tot de reparatie, maar deze geeft geen gehoor… Ik zie het gebeuren dat we zonder reactie het lange pinksterweekend in gaan met een kapotte dure kookplaat in onze splinternieuwe keuken…..

Als de kookplaat vandaag gerepareerd of vervangen wordt.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

3 weken geleden - Beste mevrouw, Ik begrijp uw klacht en heb deze doorgestuurd naar onze klantenservice met het verzoek om hierover zsm contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare KeukenKampioen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 19 juni 2017 om 16:42 geantwoord

Beste mevrouw Persons,

ik heb vernomen dat de monteur die 8 juni bij u is geweest de kookplaat heeft vervangen en dat de service naar wens is opgelost. Fijn om dit te vernemen! Indien wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen we dit graag van u.

Thomas - Webcare KeukenKampioen

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam P.