Klacht: Kapotte jas

op 06 oktober 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Ik heb nog geen twee maanden geleden een jas gekocht zonder defecten bij de ANWB voor 48 Euro. De oorspronkelijke prijs was 190 Euro.

Door het warme weer heb ik de jas pas 3 keer gedragen, echter bij de derde keer is er een drukker compleet met extra stevigheid uit de stof los gekomen terwijl de rits eronder dicht was en ik de drukker dicht deed. Eerst dacht ik nog dat de drukker niet dicht zat, maar tot mijn verbazing was drukker met versteviging in zijn geheel uit de stof gekomen.

De ANWB winkel zei nog nooit een probleem te hebben gehad met drukkers of knopen en zei dat knopen en ritsen niet onder garantie vallen.

Uit coulance (want ik zou het zelf kapot getrokken kunnen hebben maar daar wilde ze geen discussie over) kon ik een tegoedbon of een andere jas uitzoeken.

De goedkoopste jas was 99 euro, en aangezien ik student ben zijn mijn uitgaven beperkt. Een tegoedbon was geen optie want dan had ik nog geen jas.

Ik wilde mijn geld terug maar dat was niet mogelijk.

Contact met het hoofdkantoor leverde alleen op na een gesprek van 20 minuten dat ik morgen opnieuw naar de winkel moet en met de manager moet gaan praten, maar het hoofdkantoor gaf nu al aan dat die dezelfde oplossing aan zou bieden.

Een jas van wie origineel 190 euro zou kosten mag toch ook niet in de aanbieding na 3 keer dragen kapot gaan?

Ik wil graag mijn geld terug om elders een jas te kunnen kopen die ik ook echt nodig heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Vugts