Klacht: Kapotte batterij

op 17 januari 2014 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte “klantenservice”,

Graag wil ik deze case heropenen omdat de klacht niet is opgelost.

Ik vind het een behoorlijk minachtende mailtje wat ik heb gekregen als afdoening van mijn klacht. Ik zal de situatie nogmaals uitleggen.

Vorig jaar is de Samsung S2 (een lease toestel) opgetuurd ter reparatie omdat hij een paar keer per dag spontaan uitviel. Aan de bon bij de reparatie bleek dat er iets vervangen is waardoor hij weer god oplaad maar dat was niet het probleem. Het probleem is dus nooit verholpen.
Na nogmaals telefonisch contact met de klantenservice inclusief doorverwijzing naar een monteur heb ik het toestel voor de vierde keer totaal gereset en zijn we samen tot de conclusie gekomen dat de batterij ook niet goed meer was. Hij was iets bol gaan staan en dat schijnt niet goed te zijn ook niet voor het toestel. De monteur heeft mij sterk aangeraden het toestel niet meer te gebruiken met deze batterij en hij zou een nieuwe opsturen, dat is inmiddels ruim 4 weken gelden en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen batterij mogen ontvangen maar kan ik ook mijn lease toestel niet meer gebruiken.

Omdat ik steeds maar niet bleef horen heb ik daarnaast een vraag gesteld op het forum. Ene Taric heeft mij daarop geantwoord dat ik geen recht heb op een nieuwe batterij omdat het toestel al ouder is dan 6 maanden. Volgens mij is dat geen relevantie informatie omdat ik een leasetoestel heb en ik niets met garantie bepalingen heb maar maandelijks betaal voor ene goed werkend toestel. Ik heb daarover op het forum in gelijke strekking gereageerd. Het nu afdoen met de boodschap dat ik al een antwoord heb gehad vind ik zwaar teleurstellend en doet mij alle vertrouwen in HI verliezen. Men had er ook serieus naar kunnen kijken en zien dat ik al gereageerd had en in het bezit ben van een lease toestel.

Ik hoor graag een passende oplossing voor het toestel maar ook zeker voor de maand dat ik mijn toestel wel heb betaald maar er geen gebruik van heb kunnen maken.

Groeten

Cees Krijgh

Verhelpen van het probleem en restitutie van de periode dat ik het toestel niet heb kunnen gebruiken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceeskrijgh@home.nl