Klacht: Kapotte accu

jmmurk op 06 september 2021 over Rowenta in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vorige klacht ging over een kapotte accu en een mail hierover die nooit beantwoord is. In tegenstelling tot uw reactie waarin u aangeeft dat de klacht in behandeling is genomen, deel ik u mede dat ik t.o.h. nog geen enkele reactie van Rowenta heb ontvangen. Heb teneinde raad maar een nieuwe accu besteld zodat ik weer kan stofzuigen. Helaas heeft deze accu het wederom begeven. Heb weer geprobeerd contact te krijgen maar op de website staat al standaard dat telefonisch contact niet mogelijk is door de drukte. ZOVEEL KLACHTEN OF ONDERBEZETTING OF, NOG ERGER, MINACHTING VOOR DE KLANT? Nu maar weer afwachten of er, binnen 10 dagen een reactie komt. Kortom, SCHANDALIG.

Gewenste Oplossing:

2 nieuwe accu’s en excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rowenta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Rowenta in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jmmurk