Klacht: Kan niet inloggen op Mijn Eneco

op 03 september 2018 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Ik zat bij Eneco en ben eind vorig jaar overstapt naar E.On.Vervolgens wordt E.On ingelijfd door Eneco en ben ik plots weer klant bij Eneco.
Maar nu kan ik niet meer inloggen op Mijn Eneco omdat ik geen klant meer ben!!
De Klantenservice wist mij te vertellen dat de klantgegevens van E.On nog verwerkt moeten worden in de administratie van Eneco.
Tot die tijd kan ik niet inloggen.

Als ik weer kan inloggen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 03 september 2018 om 14:07 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van uw bericht, graag reageer ik op uw klacht.

Ik kan me voorstellen dat u graag gebruik maakt van de Mijn Eneco-omgeving voor eventuele wijzigingen in uw gegevens, het monitoren van uw verbruik en meer.

Het klopt dat Eneco E.ON onlangs overgenomen heeft. Na deze overname werken wij hard aan de integratie van alle klantgegevens. De verwachting is dat dit voor de jaarwisseling volledig rond is. Tot die tijd, kunt u als voormalig klant van E.ON gebruikmaken van uw vertrouwde online omgeving.

Na het afronden van de genoemde werkzaamheden, kunt u uiteraard ook inloggen op Mijn Eneco. Voor vragen of opmerkingen over uw gegevens, betalingen of bijvoorbeeld meer inzicht in uw verbruik, kunt u vanzelfsprekend wel al ook online bij ons terecht.

Op Facebook is dit via https:www.facebook.comenecozuidnederland en op Twitter kan dat https:twitter.comEnecoZuidNLwith_replies Zo kunnen wij u alsnog helpen met zaken die u het liefst via Mijn Eneco zou willen bekijken of wijzigen. We staan u graag te woord.

Rodney
Eneco Webcare

Heeft op 03 september 2018 om 14:20 geantwoord

Eerst zorgen dat de gegevens gemigreerd kunnen worden voordat een bedrijf wordt overgenomen. Lijkt mij logisch.

Alle klachten die gemeld zijn door Beethoven030