Mijn Klacht:
Sinds ik bij Eneco ben gaat er vanalles fout.
Onderandere inloggen in mijn Eneco account lukt maar niet wat ik ook probeer, opnieuw aanmelden: u bent al bekend bij Eneco.
Nieuw wachtwoord: helpt ook niet.
Bellen met klantenservice: u neemt alleen de Toon van Eneco af zonder abonnement terwijl ik toch echt een abonnement heb afgesloten, ik word wel verzocht om de meterstand door te geven of per wanneer moet de levering beginnen en afspraak maken om de Toon te plaatsen maar inloggen lukt niet.
Mail sturen naar Eneco met vermelding van het probleem: u kunt bellen met telefoon nr…….. en vervolgens een 10 a 15 minuten lang wachten a 0,50 eurocent per minuut het geld groeit mij niet op de rug.
Bij de overstap zou ik hetzelfde bedrag aan kunnen houden wat ik bij de vorige ook betaalde, nu komen ze met een maand bedrag dat €12,00 hoger is.
Als ik niet kan inloggen kan ik ook niks aanpassen of regelen of veranderen, wat moet ik er dan nog mee.
Gewenste Oplossing:
Als de problemen zijn opgelost ben ik tevreden.
