Klacht: kan niet inloggen

op 15 mei 2016 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

nieuwe klant kan niet inloggen

kom op hoe moeilijk kan het zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 17 mei 2016 om 10:50 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Graag reageer ik op uw klacht van 15 mei 2016.

Natuurlijk is het erg lastig dat u niet kan inloggen. We bieden onze excuses aan voor dit ongemak. We lossen het probleem nu snel voor u op, eind deze week moet het inloggen lukken. Volgens onze gegevens bent u klant van ons sinds 9 mei 2016, het is mij niet duidelijk waar u de datum 29 april vandaan haalt.

Hopelijk is uw klacht opgelost zodra u gebruik kunt maken van Mijn Eneco. Als ik nog iets anders voor u kan betekenen, verneem ik dat graag.

Vriendelijke groet,

Eva
Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht harjon

1 jaar geleden - Heb zelfs een brief gekregen ,dat ik per 29 april klant ,was ook de overdracht van het huis ,en jullie hebben het ook opgenomen omdat ik telefonisch klant ben geworden ..Luistert dit af en hoor dat het 29 april is .Alleen er is aan de computer doorgegeven dat 9 mei was , en zie en kan niemand het meer veranderen ,en dat vindt ik vreemd ,OOK nu wordt er beweerd dat het 9 mei is Mvg gezinshuisdelotus

Bericht van Eneco

11 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Het kan voorkomen dat er wat vertraging in de aanmelding ontstaat, waarschijnlijk heeft dit er in uw geval voor gezorgd dat u wat later bent aangemeld dan dat we hebben bevestigd. We zijn de leveringsovereenkomst op 9 mei gestart en berekenen het verbruik op basis van de beginstanden die u aan ons heeft doorgegeven. Het feit dat de levering wat later is gestart heeft verder geen nadelige gevolgen. Hopelijk heb ik u hiermee gerustgesteld. Vriendelijke groet, Eva Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door harjon