Klacht: Kan niet achteraf betalen

op 09 maart 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een paar x geprobeerd bij Wolky schoenen te bestelen met afterpay. Maar dit lukt niet en ik begrijp niet waarom niet. Ik bestel regelmatig bij Wehkamp met afterpay. Verder heb ik nergens schulden of ook maar ooit betalingsproblemen gehad.

Als ik gewoon net als iedere normale fatsoenlijke Nederlander kan betalen via afterpay en niet het gevoel krijgt dat men denkt dat ik één of andere crimineel ben of armoedzaaier die bestellingen niet kan betalen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 09 maart 2020 om 13:22 geantwoord

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Elke keer als iemand een bestel poging doet wordt er een beoordeling gedaan. Deze kijkt naar de gegevens die ingevoerd worden, de betalingsgeschiedenis op deze gegevens, openstaande bedragen en het bedrag van de bestelling. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of we het krediet zullen verlenen voor de bestelling.

Voor meer informatie over deze beoordeling willen wij je graag doorverwijzen naar onze klantenservice. Je kunt 247 met onze klantenservice chatten via https:app.klarna.comlogin.

Groet,

Michel

Alle klachten die gemeld zijn door hartenvier