Klacht: Kan bestelling niet terug vinden.

iemand75 op 16 oktober 2020 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik had een bestelling geplaatst via Wish en de overschrijvingen gaan via Klarna.
Maar als ik op Wish naar mij order history ga staat mijn bestelling er niet tussen.
Ook heb ik geen mail gekregen dat de bestelling geplaatst is.
Maar er is nu wel geld van mijn bankrekening afgeschreven.

Als ik mijn geld terug krijg.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 16 oktober 2020 om 12:47 geantwoord

Hi Iemand75,

Wat een vervelende kwestie. Wanneer je een bestelling bij Wish geplaatst hebt en de betaling direct voldaan hebben, dan ziet het er naar uit dat deze bestelling goed is gegaan bij Klarna.

Indien de bestelling in je winkelmandje is blijven staan, zal de bestelling bij Wish niet goed zijn afgerond. Dat is natuurlijk erg vervelend. In dit soort gevallen zal het betaalde bedrag binnen enkele dagen dan ook retour geboekt worden op je bankrekening. Wij adviseren je bankrekening de komende dagen even in de gaten te houden.|

Mocht je deze kwestie inhoudelijk willen bespreken, dan is dat natuurlijk ook mogelijk .Wij adviseren je in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice. Je vindt de contactgegevens van onze klantenservice op www.klarna.com/nl/klantenservice

Groet,
Selwyn