Klacht: Kampioen??

op 09 februari 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Keukenkampioen? Dat was dus eens maar nooit en nooit weer! Spijt als haren op mijn hoofd dat ik zo stom geweest ben om met dit bedrijf in zee te gaan. Als u geïnteresseerd bent kunt u mijn ervaringen inhoudelijk hierna of als bijlage bekijken.
Keukenkampioen is domweg een grote keukenverkoper met als enige doel om zoveel mogelijk keukens te verkopen. Niet meer en niets minder. Let wel; met het merk Steinhaus is niets mis, goede kwaliteit maar vanaf de installatie tot aan de oplevering en daarna is het één grote treurnis. Ondanks dat de verkoper helemaal kan begrijpen wat de klachten zijn (en ze zelfs beaamt!) is hij niet bij machte om ook maar enige coulance te kunnen bewerkstelligen bij zijn leidinggevenden. Zelfs geen schriftelijke verklaring! Zoals gezegd; een grote keukenverkoper omringt met een enorme groep ZZPérs waaronder zelfs een paar “buurman en buurman”-achtige types en waarbij niemand ook maar echt is geïnteresseerd in de activiteiten ná de verkoop. In mijn leven al heel wat meegemaakt op het gebied van verbouwingen in huis maar zo slecht als dit heb ik het nog niet meegemaakt.
De duiding “kampioen” van deze organisatie kan wat mij betreft achterwege blijven.

Zie hierboven

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Nederlof, Ik schrik van uw bericht! De situatie zoals u deze beschrijft is niet waar wij bij Keuken Kampioen voor staan en ik neem uw melding dan ook hoog op. Via uw NAW gegevens heb ik uw order erbij gevonden en ik ga uw melding morgen bespreken met de leidinggevenden van de service en het desbetreffende filiaal. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 15 februari 2016 om 13:42 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Nederlof,

Er is contact met u geweest en afgesproken dat u in de showroom gaat kijken voor een nieuw werkblad. Ook heeft u mijn collega van de service gesproken en de situatie uitgelegd. Wij hebben een mail van u ontvangen betreft het verbeteren van onze processen, waarvoor dank! Wij gaan dit inderdaad intern oppakken.

Daan - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 06 mei 2016 om 18:47 geantwoord

Alweer enige tijd geleden de aanbieding gehad van KK om een nieuw blad te laten plaatsen onder coulance. De coulance houdt in dat het “oude” aanrechtblad wordt gedemonteerd en het nieuwe wordt gemonteerd en wel voor de prijs van een kleine € 4000,-
Afgezien van de vraag of dit coulance is besluit ik om af te zien van deze aanbieding. Het is wel érg veel geld om een verkeerd advies voor een aanrechtblad op deze manier te betalen.

Alle klachten die gemeld zijn door 07Cas07