Klacht: Slechte service

op 26 februari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb een kast online besteld en in de winkel opgehaald bij thuiskomst was er 1 plank kapot! Gebroken! De volgende dag 9u smorgens meteen jysk klantenservice gebeld hun zouden kijken in de buurt of er ergens nog zo n plank beschikbaar was ik kon de kast vast opzetten want dan hoefden we alleen de plank om te ruilen, en ze zouden 10u terug bellen! 11u maar weer eens gebeld ze gingen het uitzoeken en zouden mij weer terug bellen! 12.15 maar zelf weer gebeld er zijn 6 kasten in de buurt beschikbaar maar hoe kan het dat er in geen 1 pakket 1 plank zit!!!
Om het om te ruilen terwijl er 6 dezelfde kasten beschikbaar zijn!!
Heel vreemd !!!

Als ze hadden gezegd kom maar naar dat filiaal en dan ruilen we de plank om???

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

5 maanden geleden - Goedemiddag,Vervelend te lezen dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons. Dit is uiteraard niet wat u mag verwachten van ons. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat we nu een nieuwe voor u hebben besteld. Deze zal in ons filiaal in Duiven bezorgd worden. Zodra deze daar is ontvangen zal er direct contact met u opgenomen.Vertrouwende u voldoende hiermede te hebben geïnformeerd.Mvg, Micheline

Alle klachten die gemeld zijn door San79