Klachten over Jysk

JYSK is een internationale retailketen die "alles voor de woning" verkoopt en eigendom is van oprichter Lars Larsen, die in heel Denemarken bekend... Lees meer >

70% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Interieurbedrijven

70%
79 klachten gemeld
9 openstaande klachten
14 klachten in behandeling
56 klachten opgelost
2.8 /10
23 stemmen
23

Tijdslijn

Slechte service en nog slechter klantenservice

Klacht van op 28 juli 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

We waren in de filiaal van jysk zoetermeer. We hadden leuke jaloezieën gezien die helaas niet meer op voorraad waren. We hebben de jaloezieën besteld en betaald. Na 5 dagen ontvingen wij een e-mail dat onze jaloezieën aangekomen waren. Wij... Lees meer

Klacht Jysk - kapotte boxspring én hoofdbord zonder oplossing.Twee maanden geleden heb ik een boxspring met bijpassend hoofdbord gekocht en direct betaald. Toen dit product een maand geleden binnen kwam werd het hoofdbord er niet bij geleverd, want deze bleek... Lees meer