Klacht: Slechte kwaliteit van product maar geen geld terug

Gigi67 op 12 juni 2023 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

12 bloembakken gekocht die na 2 weken al aan het scheuren zijn. Omdat ik geen bon heb en contant heb betaald willen ze geen geld terug geven. Ik heb de bloembakken online gereserveerd en ben er 6 dezelfde dag op gaan halen en betaald en de andere 6 een dag na de reservering opgehaald en betaald.

Ik zou graag mijn geld terug willen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 13 juni 2023 om 10:26 geantwoord

wij hebben de klant een voucher of omruiling aangeboden en dit gaat via de winkel. In onze voorwaarden staat dat er factuur of een pin betaling moet zijn om garantie te claimen op een product.

Gigi67

Heeft op 14 juni 2023 om 10:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

En dan bel je de klantenservice en geven ze aan dat de winkel bepaald of ik een tegoedbon krijg met het gehele aankoopbedrag. De klantenservice medewerker verteld me dat dit waarschijnlijk niet het geval is omdat ik de potten heb gebruikt. Ik breng de potten terug omdat de kwaliteit slecht is dat is de rede. Dus Jysk kom even met een duidelijke en oprechte oplossing voordat ik met de 12 potten in de winkel sta.

Bericht van Jysk

10 maanden geleden - Beste Gigi. Helaas zoals eerder aangegeven kunnen wij geen beslissing maken wat de winkel je aanbiedt. Omdat het een winkelaankoop is, zal de winkel de staat van de bloembakken buiten de klacht moeten controleren. Daarnaast wanneer er geen betalingsbewijs aanwezig is, zal de winkel ten alle tijde een terugbetaling doen op een voucher. Dit is ook vermeld in onze voorwaarden. Groetjes Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Gigi67