Klacht: SCHERPE VOORWERP UIT HET HOOFDKUSSEN VAN JYSK!

op 09 januari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Hıerbij wil ik een klacht indienen voor het hoofdkussen die ik in december heb gekocht bij de jysk. (Barendrecht)
Paar weken geleden heb ik een hoofdkussen gekocht voor mijn kleine dochter.
Na paar dagen begon me dochter te zeggen dat er iets steekte vanuit het kussen en zei dat het haar zeer deed vervolgens hebben we eraan gevoeld en
Er zat inderdaad iets in.
We hebben hem gelijk terug gebracht naar de winkel ze hebben hem open gescheurt.
En Ik schrok me rot toen ik zag wat er in zat,er zat namelijk een grote ijzere voorwerp er in die best scherp was en ook nog een houten tak.
Dit vindt ik niet kunnen voor het zelfde geld kon het me kind ook bezeren.
Ze mogen hun excuses voor zich houden want ik vindt dar er niet zo een fout gemaakt kunt worden DIT IS HARTSTIKKE ONVEILIG!

Ik wil graag in contact komen met het fabrikantJYsk Zo een onveilige situatie dit.Want sinds dat mijn kind heeft gezien wat er inzat slaapt ze bij geen enkel kussen meer door deze trauma die zij heeft beleeft.
Dit oplossen is de verantwoordelijk heid van JYSKfabrikant.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 11 januari 2019 om 13:45 geantwoord

Goedemiddag,

Wat erg om te lezen dat er voorwerpen in het hoofdkussen van uw dochter zaten. Dit is absoluut niet wat mag gebeuren.

Kunt u aangeven om welk kussen het gaat en in welke winkel u geweest bent? Mocht u in Rotterdam zijn geweest vernemen wij graag om welk filiaal het gaat.

Wij vernemen graag van u.

Emma

Heeft op 13 januari 2019 om 22:44 geantwoord

Beste heer /mevrouw,

Mijn klacht is zeer zeker niet opgelost,
Het gaat om het filiaal Jysk Barendrecht adres: Escudostraat 21.
Ik heb wel het betalingsbewijs maar daar wordt niet aangetoond om welke artikel het gaat.

Vriendelijke groeten,

Kevser Cakal

Bericht van Jysk

7 maanden geleden - Beste meneermevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie.Wij sturen uw klacht onmiddellijk door naar de manager van onze winkel in Barendrecht. Deze zal u contact met u opnemen.Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Kevser40