Klacht: Sacherijnige werkneemsters

op 08 juli 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

In Helmond ben ik 2 x aangevallen door wat oudere vrouwen en een er van loopt een beetje mank , ik was op zoek naar tuin lampjes en zag een ijzeren bak staan met een grote rommel aan lampjes ik zag daar een geweldig lampje tussen liggen en dacht dat het de laatste was dus ik pakte dat lampje er tussen uit en liep naar de kassa en wilde vragen als dit het laatste lampje was en wat dit koste , ze reageerde als of ik een hond was !!! Die mag je niet pakken uit dat zand dadelijk ligt het daar vol zand !! Schreeuwde ze had echt zoiets van wat is dit ik zei heb niks uit het zand gepakt !!! Alleen maar dit lampje tussen de rotzooi uit gehaald . Ze weer me dus aan waar ze stonden en heb het lampje maar snel terug gelegd , nu sta ik met me zoontje mijn man te video bellen als dit de goeie waren , nu kwam de volgende aangevlogen moet je hier maar eens kijken , ik zei da heb ik niet gedaan ze zei voel jij je aangesproken dan ik zei ja want die andere vrouw begon ook al !!! Toen zei ze van zou willen dat ik bij de mensen hun kasten open kon trekken en alles eruit kon gooien !!! Nou sorry hoor stond me verstand teverkijken , dat zulk personeel in de jisk staat te werken !!! Schandalig !!! Totaal niet klantvriendelijk !!! Ik kom hier nooit meer !!!

Waneer ik tevreden ben ? Dat ik netjes wordt behandeld en niet afgesnauwd wordt door 2 valse ouwe pitbulls

En dat ze normale uitspraken hebben en netjes blijven

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 09 juli 2019 om 10:57 geantwoord

Beste mevrouw Schutte,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u niet klantvriendelijk bent geholpen bij de winkel in Helmond. Dit is niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses hiervoor.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. Nu kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal gebeuren. Wij sturen uw bericht door naar de manager en de districtsmanager van de winkel in Helmond. Deze zal uw klacht intern oppakken met het personeel.

Wij hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden in de toekomst één van onze winkels of onze webwinkel te bezoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Lianne

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy1234roo