Klacht: Product niet aanwezig

op 28 juni 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Hallo.

Gister een kast online gereserveerd. Er was nog 1 voorraadig
Vandaag een mail en sms dat hij binnen is.
Gelijk in de auto om hem op te halen.
Na 20 min rijden kom ik aan in de winkel waar mij verteld word dat hij er helemaal niet is. We hebben u gebelt werd mij verteld. Ik heb mijn telefoon niet gehoord helaas. Op de vraag van waar het mailtje en de sms gaven ze aan dat dit een systeemfout is. Dit komt vaker voor mevrouw met online bestellingen. Wij moeten ze goedkeuren en dan word er automatisch gemaild en gesmst. Oké maar op de site stond dat er nog 1 voorraadig is. Nee mevrouw dit is een systeemfout. Het systeem ziet het showmodel aan voor een voorradige kast. Vreemd de fouten zijn bekend maar worden keer op keer genaakt. Niet heel klant gericht al vraag je het mij.

De kast kosteloos thuis laten bezorgen met korting.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 29 juni 2019 om 10:20 geantwoord

Beste mevrouw Wildeboer,

Wat vervelend om te lezen dat de kast die u gereserveerd had niet op voorraad was in de winkel. Dit is natuurlijk niet de service die wij graag zouden bieden. Onze excuses hiervoor.

Graag ontvangen wij van u de kast die u wil bestellen, het reserveringsnummer en de winkel waar u bent geweest. Wij zullen dan contact met de winkel opnemen voor een passende oplossing.

In afwachting van uw reactie.

Marjolein
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Mwildebowr