Klacht: onderdelen verdenen uit met jysk plakband vastgeplakte doos

chika 1 op 05 juni 2023 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wou gebruik maken van een aanbieding van eetkamerstoelen bij Jysk ,online bestellen was niet mogelijk. Bij de dichtstbijzijnde vestiging in Emmen was ook geen voorraad en ze konden niet meer worden besteld in Stadskanaal waren nog 8 stuks maar onderling werd er niet bezorgd tussen de vestigingen. Dus ik naar Stadskanaal de stoelen stonden mij wel aan en ik kocht 6 stuks van de 8. De dag daarop zondag monteerde ik de stoelen ze waren per 2 verpakt bij de eerste 2 dozen ging het prima, tot ik bij de derde doos was aangeland die op dezelfde wijze en met hetzelfde plakband was dichtgemaakt. Alleen toen ik had geopend zaten hier maar 2 poten in, een zitting zat niet in plastic en was aan de onderkant beschadigd en de bevestigingsschroeven waren niet aanwezig. Ik kon dit niet melden de winkel was gesloten en pas maandag morgen om 11 uur weer geopend. Om 11 uur stond ik dus weer maandag voor de deur ik uitte mijn klacht waarop de mede werkster niet eens reageerde dit scheen normaal te zijn, de enigste reactie was dan pakken we een nieuwe doos, er was immers nog een volgens de voorraad lijst maar in praktijk was er niets meer en volgens de computer niet verkocht. Er werd overlegd en toen bleek dat er wel een doos uit een andere vestiging kon worden bezorgd en wel uit de vestiging Appingedam en ik kon de volgende dag weer opdraven, over excuus coulance of afstandsvergoeding word niet gesproken terwijl een ritje heen en weer wel 62 km bedraagt, ik vind de hele voortgang erg vervelend worden en zie met belangstelling de reactie van Jysk tegemoet

Gewenste Oplossing:

Redelijk vergoeding of korting voor het kastje naar de muur spel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 06 juni 2023 om 18:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Hartelijk dank voor je bericht.

Wat ontzettend jammer en teleurstellend dat 1 pakket met stoelen incompleet bleek te zijn. Wij kunnen ons voorstellen dat dit erg vervelend is en willen uiteraard niet de indruk wekken dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Onze oprechte excuses hiervoor.

Wij sturen jouw klacht door naar de manager van onze winkel in Stadskanaal. Deze zal jouw klacht intern oppakken en jou contacteren over deze ervaring.

Met vriendelijke groet,
JYSK Klantenservice

Bericht van Jysk

8 maanden geleden - Wat vervelend om te vernemen dat jij nog geen contact hebt gehad met de winkel manager. Wij hebben jou klacht nogmaals doorgestuurd naar de winkel manager om dit veder met jou op te pakken.

chika 1

Heeft op 02 juli 2023 om 22:51 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ik snap niet waarom er bij mijn klacht afgesloten door melder, opgelost, staat zoals ik op 14 juni al heb aangegeven is er nog steeds geen contact geweest met die manager die voor een oplossing zou zorgen. Ik denk dus dat deze man hier niet wil in beginnen te roeren, want zoals het spreekwoord zegt als je in stront roert begint het te stinken. En dan moet hij uitzoeken waar die stoelen zijn gebleven, hij kan toch beter een klacht negeren. Voor de duidelijkheid nee de klacht is niet opgelost en nee er geen oplossing aangeboden.

Bericht van Jysk

7 maanden geleden - Hi! Wat vervelend te lezen dat je toch nog niks hebt vernomen van de winkel. Dit is niet de service die je mag verwachten. Wij hebben vandaag nogmaals de winkel een bericht gestuurd de klacht met je op te pakken! Wij zullen monitoren dat dit ook echt vandaag, uiterlijk morgen, gebeurd. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De klantenservice JYSK

Bericht van Jysk

7 maanden geleden - Hi! Zojuist hebben wij vernomen dat de winkel telefonisch probeert contact op te nemen maar helaas geen gehoor krijgt. Zij hebben daarom gevraagd, zelf met hun contact op te nemen. Met vriendelijke groet, De klantenservice JYSK

Alle klachten die gemeld zijn door chika 1