Klacht: Nog steeds geen levering

op 23 mei 2020 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Wij hebben een bed besteld in Eindhoven, zou een week later komen mijn vriend heeft het contract ondertekenend wij krijgen geen kopie hier van. Vervolgens zou de levertijd een week zijn wij hebben hier voor een vrije dag moeten inleveren, wij hebben niks van de jysk gehoord dat het vertraagd is , klantenservice was al dicht en winkel in Eindhoven neemt de telefoon niet op? Mijn partner is zelf naar de winkel gegaan, heeft te horen gekregen dat het nog een week gaat duren dit zijn mondelingen overeen komsten ik wil graag een datum zwart op wit hebben. En ik vraag me af waarom het alleen maar op vrijdag geleverd kan worden en niet op andere dagen.

Als het bed aankomende week word geleverd
Zo niet wil ik het geld terug

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 26 mei 2020 om 14:47 geantwoord

Beste mevrouw De Jonge,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat ontzettend spijtig dat u niet gecontacteerd bent over de status van uw bestelling en dat deze niet op de gecommuniceerde datum bij onze winkel klaarstond. Onze excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet wat u mag verwachten.

Helaas zijn onze winkels afhankelijk van het ontvangen de vracht en kan het soms voorkomen dat niet alle artikelen op de verwachte datum aangeleverd worden. Uiteraard dient u hier wel over gecontacteerd te worden. Waarvoor nogmaals onze excuses.

Wij sturen uw bericht door naar de winkelmanager. Deze zal u contacteren over uw klacht.

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.

Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Anouk19975