Klacht: Niet compleet geleverd

op 08 augustus 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een boxspring 160×200 gekocht mer bergruimte… deze is geleverd in ons nieuwe huis alleen zijn ze de onder bergruimte vergeten te leveren voor beide matrassen… plus de topper heeft de verkeerd maat 80 x 200

Gewenste Oplossing:

Als alle missende goederen geleverd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste Kjeld,Wat vervelend dat je niet alle onderdelen van jouw boxsprng hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.Wij sturen jouw bericht door naar de manager van onze vestiging in Zoeterwoude. Deze neemt contact met je op hierover.Vriendelijke groeten,Tari JYSK Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kjeldmatthijs