Klacht: Levering njet op tijd zoals afgesproken

op 04 december 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We wilden 4 eetkamerstoelen hebben en er waren er 3 op voorraad vandaag zou de laatste komen alle 4 betaald maar stoel was er niet.
Moest maar naar ander filiaal rijden schande.
Anders week wachten.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat de stoel van ander filiaal naar mijn filiaal komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

8 maanden geleden - Goedemorgen Daniella,Wat vervelend dit te lezen zeg! Helaas is het niet mogelijk om artikelen van de een filiaal naar de andere te bezorgen. Excuses hiervoor. Ik wil u vriendelijk vragen om dan toch te wachten op uw bestelling. Ter compensatie wil ik u een cadeaukaart te waarde van €7.50 aanbieden voor het ongemak. Vind u dit wat?Zo ja ontvang ik graag een reactie op dit bericht, zodat ik dit voor u in orde kan maken.Alvast bedankt.Mvg, Micheline

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 07 januari 2019 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Daniella,

Graag vernemen wij van jou of alles opgelost in omtrent de stoelen en of je inmiddels de cadeaukaart in ontvangst hebt genomen? Mocht dit n iet het geval zijn vernemen wij graag van je om dit uiteraard alsnog in orde te maken.

Met vriendelijke groet,

Emma

Alle klachten die gemeld zijn door Daniella bakker