Klacht: ladenkast hoogglans

op 21 januari 2012 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen week dinsdag 17januari even bij jysk gewinkeld , we zagen een mooie dressoir dus meteen gekocht, was niet op voorraad dus besteld, daarna zagen we nog een heel mooi hoogglans ladenkastje dit was afgeprijst van 169 voor 50 euro.meteen gekocht, thuis bleek het kastje nog problemen te geven met in elkaar zetten de laden bleken een paar millimeteter te smal voor het kastje dit hebben we opgelost door ekstra plankjes er tussen te doen, het kastje stond leuk dus naar de winkel in Drachten om nog een kastje, helaas waren ze uitverkocht en niet meer te leveren volgens de verkopers.heel jammer. wat schetst mijn verbazing wanneer ik diezelfde dag de nieuwe folder ontvang en daarin het zelfde kastje zie maar nu duurder voor 100 euro. dus daarom kon ik het s’morgens niet meer bestellen, ik voel me hierdoor belazerd door jysk

Gewenste Oplossing:

nog eenzelfde kastje voor 50 euro

Alle klachten die gemeld zijn door wj