Klacht: Geleiders ontbreken

op 28 februari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

In januari hebben wij 2 nachtkastjes gekocht.
Bij de montage hebben we gemerkt dat de geleiders van 1 nachtkastje defect waren.
Hiervoor hebben we jysk Breda gecontacteerd.
Deze hebben snel en correct gehandeld.
En zij hebben ons doorverwezen naar België ivm verzendingprocedures.
Na lang wachten hebben wij het verkeerde onderdeel thuis gekregen.
Wij hebben terug contact tact genomen men jysk België en tot op heden een heel vaag antwoord en een nachtkastje dat nog steeds niet in orde is.

Bestellingsnummer 5000042646

Vergoeding en de geleiders

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

5 maanden geleden -  Beste mevrouw Mibau,Hartelijk bedankt voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat u uw nachtkastje beschadigd heeft ontvangen en dat u het verkeerde onderdeel ontving. Dit is niet de uitstraling die wij willen zien van onze producten en klantenservice. Onze excuses hiervoor.Kunt u aangeven bij welke winkel u het nachtkastje heeft gekocht? Als het een online bestelling is geweest, wilt u dan uw ordernummer enof postcode toesturen? Met deze informatie helpen wij u graag verder.Wij zien uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet, Hendrik-Jan

Reactie van de melder van de klacht Juffie_mieke

5 maanden geleden - Beste,Het is gekocht in de jysk in Breda. Zij hebben ons doorgewezen en is het in behandeling in Schoten. Breda was heel snel en heel correct met de communicatie het is vanaf dit naar België is gegaan dat alles stil en heeeeel stroef loopt. Het bestelnummer is 5000042646.Mvg

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 04 maart 2019 om 14:17 geantwoord

Beste mevrouw Mibau,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Het spijt ons te moeten lezen dat de communicatie met onze winkel in Schoten erg stroef verloopt. Onze excuses hiervoor.

Wij hebben de status van uw onderdeel bestelling gecontroleerd. De geleiders zijn in goede orde voor u besteld. Wij zien dat deze uiterlijk 29 maart bij u thuis geleverd zullen worden.

Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken.

Bojin

Heeft op 06 maart 2019 om 06:07 geantwoord

Nee, het ontbrekende onderdeel zou een dikke 2 weke geleden al opgestuurd zijn naar ons.
En nu hoor ik dat ik nog eens 3 weken moet wachten vooralleer ik dit onderdeel heb.
Dit is ronduit schandalig.
Waar is het onderdeel dat 2weken geleden al was opgestuurd naar ons adres?
Waarom is dit maar alles dat ze doen.
We zijn al bijna 2maand aan het wachten en dit is alles?

Bericht van Jysk

5 maanden geleden - Beste mevrouw Mibau,Zojuist hebben wij u geprobeerd telefonisch te contacteren. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken.Het spijt ons ontzettend dat er niet eerder op uw bericht van 6 maart is gereageerd. Helaas hebben wij hier geen melding van ontvangen. Onze excuses hiervoor.Helaas zien wij dat de huidige onderdeelbestelling 5000042646 is geannuleerd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.Wij willen u vragen telefonisch contact met ons op te nemen via 3126 3552800. Wij willen u uiteraard graag verder helpen en vinden het ontzettend vervelend hoe deze situatie is verlopen.Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Juffie_mieke