Klacht: Eetkamerstoel

Nancy Vranken op 10 februari 2023 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

In de winkel 6 stoelen van het merk kokkedal gereserveerd. Volgens de stock stonden er 6 in het magazijn.
Bij ophaling staan er 4 in het magazijn en is 1 doos geopend. De andere 2 stoelen kunnen we ophalen in een andere winkel.
Thuis gekomen blijkt er een potentstel te ontbreken. De eerste winkel gebeld en zij bestellen een potentstel bij.
We kunnen die 2 dagen later ophalen. Bij het in elkaar zetten van de stoelen is er in de handleiding fouten in de tekening.In ene doos zit er een stel in met 3 voorpoten en 1 achterpoot. Gelukkig voor ons zit er in een andere doos 3 achterpoten en 1 voorpoot. Benieuwd hoelang onze stoelen meegaan!

Controle van jullie stock in het magazijn en de inhoud van de dozen. Inhoud ontbreekt en is vaak verkeerd. Van de 3 dozen zijn er 2 verkeerd.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 jaar geleden - Beste Nancy, Vervelend om te lezen dat de stock niet up to date was en er onderdelen ontbreken. Betreft het onze vestiging in Lanaken? Met vriendelijke groet, Emma

Reactie van de melder van de klacht Nancy Vranken

1 jaar geleden - In filiaal Lanaken. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Bericht van Jysk

1 jaar geleden - Hi Nancy, We hebben intern verzocht de voorraad goed te controleren. Excuses nogmaals! Mocht u nog iets anders wensen hierin dan vernemen wij dit graag. Groetjes Emma

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 01 juli 2023 om 12:16 geantwoord

Hi Nancy,

Helaas hebben wij geen reactie meer ontvangen en zullen wij daarom de klacht afsluiten. Excuses voor het ongemak.

JYSK klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nancy Vranken