Klacht: de verflaag van de bankstel laat los

op 07 januari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Verflaag van bankstel (merk Brande bankstel 2 3 zit`s) laat zich los op bijna alle plekken, nu is de bankstel niet aan te zien,aller eerst geklaagd via email, na een maand heb ik zelf weer contact gezocht want ze hebben geen moeite genomen om mij inlichten nu een schriftelijke bewijs ontvangen waar uit blijkt mijn klacht afgewezen is Reden voor de afwijzing is de garantieperiode van drie jaar
volgens JYSK mag een product na zijn garantie periode alles vertonenhebben want garantie is toch afgelopen. (bankstel is 4 jaar oud)

zie fotos
https:www.mupload.nldba04eafex44
https:www.mupload.nldbgyhf6hb
https:www.mupload.nldbob4xm9a
https:www.mupload.nldb4f58jjll

Repareren of gedeeltelijke vergoeding

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 08 januari 2019 om 14:11 geantwoord

Goedemiddag meneer Kasalak,

Het is uiteraard niet de bedoeling dat uw bank uiterlijke gebreken gaat vertonen na 4 jaar. U heeft een garantie van 3 jaar. Alle gebreken die u binnen deze periode constateert dient u te melden zodat wij gelijk actie kunnen ondernemen.

Helaas is dit niet het geval geweest. Wij kunnen in deze niets voor u betekenen als er besloten is om het af te wijzen.

Excuses voor het ongemak.

Emma

Bericht van Jysk

8 maanden geleden - Dag meneer Kasalak,Wij als verkoper houden dit uiteraard in de gaten. Wel is het noodzaak dat er niet gewacht wordt tot de bank het totaal begeven heeft. Een melding dient gemaakt te worden zodra het product gebreken gaat vertonen.Bent u nog in het bezit van een bon of transactiebewijs?Met vriendelijke groet,Emma

Reactie van de melder van de klacht Hamsat

8 maanden geleden - Hoi Emma Ja ik ben nog in het bezit van een factuur maar ook kassa bon. https:www.mupload.nlimgs1zfc5hage.jpg Met vriendelijke groet,

Bericht van Jysk

8 maanden geleden - Goedemiddag,Wij hebben enkel een link ontvangen maar geen bestand dat wij kunnen openen. Helaas zijn nogmaals onze middelen beperkt in wat wij kunnen doen. Dit vanwege het eerder benoemde feit van geen melding bij beginnende schade. Het heroepen van een afwijzing is vanuit onze positie geen optie.Nogmaals excuses.Met vriendelijke groet,Emma

Heeft op 13 januari 2019 om 18:08 geantwoord

Hoi JYSK
De linken die niet te openen zijn is niet mijn schuld, komt door klacht.nl, ze hebben bewust gekozen om de linkjes niet oproepbaar te maken, wat de reden van is heb ik geen idee, dat heeft klacht.nl aan mij verklaard ,
maar u een e-mail adres door geeft, zal ik alle benodigde bestanden foto`s naar jullie toe mailen,
(hier is de order nummer:8641100618 met Gekoppelde factuur:4641100640 als voor jullie voldoende is)

en nog even terug te komen op u verzoek van ,,Alle gebreken die u binnen deze periode constateert dient u te melden,, eigenlijk had ik dat ook gedaan, ik ben zelf met de klacht naar jysk Hoogezand gegaan, mij huis zou te droog zijn, dat zou de reden zijn van de probleem met Brande bankstel set,
dat werd langzaam maar zeker steeds erger, eerst lag aan te droge lucht in mijn huis en nu ben ik te laat! volgens jullie.
Graag met een oplossing komen en niet alleen status van de klacht veranderen naar opgelost, terwijl de KLACHT NIET OPGELOST is
m.vr.gr Hamsat

Bericht van Jysk

8 maanden geleden - Beste meneermevrouw,Hartelijk dank voor uw reactie.Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat uw bank gebreken vertoond na 4 jaar. Echter valt de schade niet binnen de garantie voorwaarden. Zoals eerder besproken wordt uw verzoek afgewezen.Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Bojin

Alle klachten die gemeld zijn door Hamsat