Klacht: De dupe van een slordige check

Laura d. B op 15 augustus 2023 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Hallo, via internet op de site van jysk heb ik een kast besteld. Deze wilde ik ophalen in maastricht zelf komen wij uit heerlen. Dat is 25 minuten rijden. Voor de zekerheid van te voren nog een medewerker gebeld om te vragen of de onderdelen echt klopte en daar waren wegens her afbreken van de klerenkast. Eenmaal daar zijn de pakketen niet compleet. Zij gaven aan 4 dagen of langer te moeten wachten op het 3de pakket onderdeel of ik zou door kunnen rijden naar weert. De reden was dat de diegene uit de magazijn niet goed gekeken zou hebben. De keuze was snel gemaakt want een andere keuze had ik niet want alle kleren lagen op het bed oude kast was al weg en afgebroken. Ik zou naar weert moeten rijden van maastricht naar weert was 45 minuten heen 45 minuten terug. Slaat gewoon nergens op. Geen korting gekregen helemaal niks alleen een sorry. Terwijl het veel geld heeft gekost en het ritje van heerlen naar maastricht van Maastricht naar weert en van weert naar heerlen was ook super duur. En dat omdat er niet goed gekeken is naar de pakketen terwijl ik daar nog extra voor gebeld heb. Geen tegenmoetkoming geen korting Echt jammer.

Tenminste een tegenmoetkoming of een goede korting!! wij zijn meer als 2 uur onderweg geweest voor de uiteindelijke kast onderdelen. Ik vind het kwalijk dat ik juist nog een keer gebeld heb om te vragen of ze echt daar zijn en compleet.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Laura d. B