Klacht: Bestelling bed

op 12 maart 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Bed gekocht bij Jysk, op de dag zelf al een probleem met de actie. Oke dit is opgelost. Dan 3 weken levertijd, dit was oke. Eindelijk is het zover, en nee hoor niet geleverd. het duurt nog een week. Eindelijk vandaag moet hij er zijn. Klantenservice gesproken en die maakte ons blij dat hij er was. Werden we 5 minuten later terug gebeld, het was een foutje, hij is er weer niet. Nu weer een week wachten. Ik vind dit echt onacceptabel.
Ik hoop dat dit zeer snel opgelost wordt, ik heb geen goed woord meer over betreft Yisk

Als dit bed deze week nog geleverd wordt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

1 maand geleden - Beste mevrouw Buckens, Hartelijk bedankt voor uw reactie.  Wat vervelend om te lezen uw boxspring niet op de verwachte leverdatum is geleverd en dat u onjuist bent geïnformeerd. Dit is niet de klantenservice en klantvriendelijkheid die wij willen zien. Onze excuses hiervoor. Wij stellen het op prijs dat u uw ervaring met ons deelt. Nu kunnen wij ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. De manager van de winkel in Cruquius is hiervan op de hoogte en neemt uw klacht intern op met het personeel. Zodra uw boxspring binnen is neemt de winkel contact met u op. Wij hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden in de toekomst één van onze winkels of onze webwinkel te bezoeken.   Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.  Met vriendelijke groet, Hendrik-Jan

Alle klachten die gemeld zijn door debuckies