Klacht: Beschadiging eettafel

op 28 januari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik had een eettafel gekocht bij jysk Roosendaal. Hij werd op de afgesproken datum geleverd. Leveringskosten 45 euro maar oké. Mijn zoon en ik brengen de tafel naar boven ‘ik woon in een appartement zonder lift’. Daar aangekomen open ik de doos en ontdek dat er een hele hoek uit de tafel is enorme teleurstelling dus jysk gebeld. Zonder verdere uitleg boden ze ons een korting aan maar we wilden een nieuwe tafel. Ze zeiden ons contact op te nemen wanneer het nieuwe blad binnen was. Na bijna 2 weken kreeg ik een telefoontje dat het blad er was en of we het kwamen ophalen dus ik was verbaasd ik krijg een beschadigde tafel en moet het zelf dan maar regelen. Toen wilden ze dat we 10 euro bezorgkosten zouden betalen wat we weigerden omdat dit buiten onze fout was nadat de storemanager van Roosendaal helemaal los ging door de telefoon zouden ze uiteindelijk de kosten laten vallen maar moesten we er zelf zorg voor dragen dat de oude tafel weer beneden kwam en zelf de nieuwe tafel weer naar boven sjouwen. Ik vond dat niet reeel omdat ik er vanuit ga dat klantvriendelijkheid boven aan het lijstje staat. Mijn zoon belde om te vragen of hun dat niet konden doen mede omdat hij dan weer niet kon werken op zaterdag. Wederom ging mevrouw de storemanager helemaal los. Na veel heen en weer gemail met de klantenservice hebben we zelf alles uiteindelijk moeten doen geen excuses geen compensatie ik heb er geen woorden voor dat een groot concern als jysk zich zo laat kennen

Ben ik nog niet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 28 januari 2019 om 13:59 geantwoord

Beste mevrouw Tahiri,

Hartelijk bedankt voor uw bericht.

Wij hebben hierover gemaild. Zoals per e-mail aangeven vinden wij het bijzonder vervelend dat u niet de omruiling kreeg die u wenste en dat u geen klantvriendelijke winkelervaring had. Ook via deze weg onze excuses hiervoor ook namens onze winkel in Roosendaal.

Zoals gemaild hebben wij uw bericht doorgegeven aan de manager van onze winkel in Roosendaal. Deze heeft met u contact opgenomen en de opties met u besproken. Spijtig om te lezen dat het contact niet naar tevreden was.

Wij verzoeken de winkel opnieuw contact met u op te nemen en u excuses aan te bieden.

Wij hopen dat deze ervaring u er niet van zal weerhouden in de toekomst één van onze winkels of onze webwinkel te bezoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hendrik-Jan
JYSK Klantenservice

Heeft op 28 januari 2019 om 14:01 geantwoord

Er is nog geen goede oplossing geboden voor mijn probleem en het ging mij uiteindelijk om de klantvriendelijkheid en die was onder nul

Alle klachten die gemeld zijn door Mal48