Klacht: Bed al 3 keer kapot in 2 maanden

op 18 februari 2019 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb in september een bed gekocht. Deze heb ik na de verhuizing in december opgezet. Na 2 nachten slapen brak het ijzer waarmee de houten balk in het midden vast zat af. Heb daarvoor een nieuw ijzer gekregen. 3 dagen erna brak de middelste balk door midden. Daar hebben we een nieuwe van gekregen. Nu breekt de balk aan de zijkant af, evenals de ijzere spijkers waarmee de lattenbodem aan het bed zit.

Jysk wil mij een tegoedbon geven. Hier neem ik geen genoegen mee. Ik wil geen 135 euro uitgeven in een zaak waar alles van flut kwaliteit is. Is er een mogelijkheid dat ik toch mijn geld terug krijg?

Als ik het gehele aankoopbedrag terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

2 maanden geleden - Beste mevrouw Vorstenbosch, Hartelijk dank voor uw reactie. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat uw bed kort na aankoop op verschillende plaatsen is afgebroken. Dit is uiteraard niet de kwaliteit die wij willen zien van onze producten. Onze excuses hiervoor. Kunt u aangeven in welke winkel u het bed heeft aangeschaft? Als u deze online heeft besteld ontvangen wij graag uw ordernummer. Met deze informatie helpen wij u graag verder. Wij zien graag uw reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Bojin

Reactie van de melder van de klacht Kenziie

2 maanden geleden - Hoihoi, Ja ik heb deze in de vestiging in Oss gekocht. Met vriendelijke groet, Amber

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 19 februari 2019 om 15:32 geantwoord

Beste mevrouw Vorstenbosch,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie.

Wij hebben voor u telefonisch contact opgenomen met onze winkel in Oss en uw bericht naar hen doorgestuurd. De store manager neemt hierover snel contact op met u en bespreekt met u de opties.

Nogmaals onze excuses voor de ongemakken.

Hendrik-Jan

Alle klachten die gemeld zijn door Kenziie