Klacht: 0mruilen is niet mogelijk voor een andere kleur

Storm3 op 27 november 2023 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wilde graag één rolgordijn omruilen voor een andere kleur of een andere maat dit kan, alleen moet ik dan de volledige prijs betalen binnen 3 dgn .Omruilen is dus niet geldig voor een andere maat of kleur .Vind dit echt heel bijzonder. Aankoop was een aanbieding. Had meerdere rolgordijnen gekocht nu dus alles maar retour dan .

Gewenste Oplossing:

Omruilen van 1 rolgordijn voor andere maat . Met de aanbiedingsprijs of 1 rolgordijn in een andere kleur omruilen en de rest retour .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jysk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 27 november 2023 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Helaas is het voor ons niet mogelijk om aanbiedingen die vorige week waren, nu nog weer voor je open te zetten wanneer je een artikel verkeerd hebt aangeschaft. Helaas is het voor ons daarom niet mogelijk om de gewenste oplossing voor jou in orde te maken. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice JYSK
Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Storm3