Klachten over Jysk

JYSK is een internationale retailketen die "alles voor de woning" verkoopt en eigendom is van oprichter Lars Larsen, die in heel Denemarken bekend... Lees meer >

95% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 1 in Interieurbedrijven

95%
65 klachten gemeld
0 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
62 klachten opgelost
3.8 /10
86 stemmen
86

Tijdslijn

Alleen armleuningen van bank ontvangen.

Klacht van op 06 oktober 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik had een aantal artikelen besteld waaronder een bank die op 5 oktober bezorgd zou gaan worden. Bij de bezorging bleken er drie dozen niet te zijn. Van de bank heb ik alleen de armleuningen ontvangen. Ik heb direct gebeld.... Lees meer

Niet verkrijgbaar

Klacht van op 02 oktober 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Na lang speuren op internet, hadden wij de juiste eetkamerstoelen gevonden. Gislev blauw. 35 euro per stuk. Na de winkelvoorraad te hebben bekeken, konden we zien dat verspreid over de winkels in Nederland nog genoeg voorraad was, in ieder geval waren er... Lees meer

Jysk, waar is de klantvriendelijkheid?

Klacht van op 01 oktober 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Een jaar geleden heb ik een bed aangeschaft bij de Jysk. Tot mijn teleurstelling begaf mijn bed het 5 weken geleden nadat ik op mijn bedrand was gaan zitten. Aangezien alleen ikzelf gebruik maak van het tweepersoonsbed en niet de... Lees meer

Zelden zulke slechte service gehad

Klacht van op 24 september 2018 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ruim een maand geleden heb ik een bedframe gekocht in de winkel van Jysk. We kregen met veel moeite ''hulp'' van een medewerker die nergens kennis over had en bij elke vraag moest checken of hij wel de juiste informatie... Lees meer