Klacht: Bestelling niet geleverd,ook geen geld terug ontvangen

op 13 augustus 2012 over justeat.nl in de categorie Horeca

Wij hebben op 16 juli 2012 een bestelling geplaatst bij restaurant ‘o sole mio’ via just eat.
Wij hadden deze bestelling ook direct betaald via Ideal. Na een half uur werden wij gebeld door o sole mio dat zij niet konden bezorgen omdat zij die avond geen auto ter beschikking hadden. Geld retour moesten wij bij just eat regelen.

Een uur na de bestelling ontvingen wij ook een email van just eat dat de order was geannuleerd en dat ons geld na 2-3 werkdagen zou worden terug gestort.

Een week later hadden wij nog geen geld ontvangen, dus contact opgenomen met ‘just eat’. Zij vertelden mij dat het wel al was overgemaakt, ze hadden het zelfs uitgezocht bij hun bank, dus ik moest het gaan navragen bij mijn eigen bank.

Ik naar mijn bank, die zeiden nee hoor mevrouw dat moet just eat regelen.

Ik 2 emails verstuurd naar just eat, waarop nooit gereageerd is.

Vervolgens, vorige week maandag 6 augustus (inmiddels anderhalve maand verder) contact opgenomen via de online chat van just eat. Word mij verteld dat het geld inderdaad nog niet is overgemaakt?! Maar dat gingen ze gelijk regelen.

Nu weer een week verder, 13 augustus (we zijn nu inmiddels bijna 2 maanden na de bestelling) heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb nu weer contact met een medewerker via de online chat die mij weer verteld ‘dat zij het gaat regelen’.

Ik geloof er niks meer van en ben het meer dan zat, wanneer krijg ik EINDELIJK mijn geld eens terug?

Mijn geld terug!

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door justeat.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat justeat.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

justeat.nl

Heeft op 13 augustus 2012 om 12:04 geantwoord

Bedankt voor het achterlaten van uw reactie. Allereerst onze excuses voor deze teleurstellende ervaring, we begrijpen goed dat u niet blij bent geweest. Inmiddels heeft mijn collega u hier vandaag ook al over gesproken. Wij zullen u daarom een passende oplossing bieden per e-mail.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van justeat.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht Kevin86

7 jaren geleden - Jullie zetten bij status 'opgelost' , terwijl nog niks is opgelost. Maandag zouden jullie een spoed overboeking doen, zodat wij uiterlijk woensdag het bedrag op onze rekening zouden hebben. Het is inmiddels donderdag en wij hebben nog steeds ons geld niet ontvangen. Er is dus nog helemaal niks 'opgelost'. S.v.p. status aanpassen

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin86