Klacht: online bezorgen

op 30 september 2016 over justeat.nl in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo,

Vanavond dacht ik van jullie dienst gebruik te kunnen maken in Lelystad,
Ik kreeg een aantal restaurants die duidelijk aangaven dat ze niet meer bezorgen. Zo kwam ik ook uit bij Time to go in Lelystad op de neeringpassage. ik maakte mijn bestelling op kreeg geen bank gegevens om online te betalen. en een groot tabblad dat zei niet meer bezorgen toen ging ik naar de volgende die wel de dienst konden leveren. uiteindelijk stond Time to go als nog met een bestelling voor me deur. en later de 2de bezorger. kan ik deze klacht bij jullie neerleggen of moet ikdaarvoor bij time to go zijn. grapje ervan dubbele bestelling maar ook dubbele kosten. hoe fijn is het je eten te bestellen via internet.

Graag hoor ik van u en bij deze dus laatste keer dat ik via Just eat wat regel.
Bel me trouwe bezorgers wel weer onder ons zonder tussen komst van just eat

Gewenste Oplossing:

zal niet meer tevrede zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar justeat.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door emile39