Klacht: Jurk met kruisjes

op 29 september 2016 over Itz4kids.nl in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in juli een jurkje besteld. In augustus betaald. Ik zou uiterlijk 20 september mijn bestelling ontvangen. Heb niks ontvangen en ze reageren niet meer.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itz4kids.nl over deze klacht.

Bericht van Itz4kids.nl

9 maanden geleden - Geachte M.Can, Zoals eerder aangegeven is Itz4kids.nl overgenomen. Vandaar dat er wat vertragingen zijn ontstaan. Wij hebben meerdere malen contact met u gehad en de klacht is opgelost. Wij hebben u geld terug gestort zoals afgesproken. Vriendelijke Groet, Jessica Itz4kids.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Itz4kids.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Itz4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Itz4kids.nl

Heeft op 25 januari 2017 om 18:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben contact gehad met mevrouw M.Can,
Wij hebben de situatie uitgelegd en wij hebben met mevrouw afgesproken dat het bedrag van haar bestelling terug gestort wordt op de rekening van mevrouw Can.
Wij hebben dit inmiddels gedaan en uitgelegd wat hier de reden van was.
Het probleem is hierbij al een tijdje opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Meral Can