Klacht: Bestelling wordt niet geleverd. Reactie van webshop blijft uit. Bedrag wordt ook niet teruggestort

op 26 juli 2016 over Itz4kids.nl in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ITZ4KIDS.nl – Sabrina Schoonhoven

15 juni een bestelling gedaan van twee kledingsetjes voor €52,50. 20 juli nog steeds geen bestelling ontvangen. Drie herinneringen verstuurd naar de Sabrina Schoonhoven (eigenaresse Webshop). Eén reactie ontvangen dat er vertraging is opgelopen vanwege een strenge controle bij de douane. Na nog een verzoek wordt het bedrag ook niet teruggestort.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het volledige bedrag wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Itz4kids.nl in behandeling genomen

Bericht van Itz4kids.nl

8 maanden geleden - Geachte U.Dwarka, Zoals we u hebben aangegeven is Itz4kids.nl overgenomen omdat Sabrina tijdelijk moest stoppen met Itz4kids.nl. Wij hebben het bedrag terug gestort op u rekening. Onze excuses voor al het ongemak. Vriendelijke Groet, Jessica Itz4kids.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Itz4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Itz4kids.nl

Heeft op 25 januari 2017 om 19:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij van Itz4kids hebben contact gehad met mevrouw Dwarka.
Wij hebben mevrouw uitgelegd waar de miscommunicatie is ontstaan.
En dat wij gewisseld zijn van andere eigenaar.
Wij hebben uiteraard direct na ons contact met mevrouw Dwarka het geld van de bestelling naar mevrouw overgemaakt.
dit probleem is daarom al enige tijd opgelost in (2016).

Alle klachten die gemeld zijn door udwarka