Klacht: Bestelling betaald en niet ontvangen

op 15 september 2016 over Itz4kids.nl in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 31 aug een bestelling gedaan.
Bedrag is afgeschreven op 2 september.
Tot op heden niets ontvangen en krijg geen contact. Gemaild, contactformulier ingevuld en pb via Facebook, zowel op bedrijfspagina als persoonlijk.

Gewenste Oplossing:

Bij levering bestelling of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Itz4kids.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Itz4kids.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Itz4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Itz4kids.nl

Heeft op 25 januari 2017 om 18:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij van Itz4kids hebben contact gehad met mevrouw N. Koehorst-Damhuis.
Wij hebben de situatie uitgelegd en samen met mevrouw een oplossing gezocht.
Wij van Itz4kids hebben het bedrag van de bestelling daarom ook terug gestort op de rekening van mevrouw Koehorst-Damhuis.
Deze klacht is vorig jaar (2016) in behandeling geweest en opgelost met mevrouw.

Alle klachten die gemeld zijn door NKoehorstDamhuis